Nasza praca

Przedstawiamy poniżej schemat zakresu działań jakie wykonujemy po podpisaniu z nami umowy .Wiadomo inne czynności wykonywane są przy sprzedaży działki gruntu, domu, a inne przy wynajmie mieszkania, lokalu handlowego czy magazynu. Dlatego w pracy naszej kancelarii niezbędne jest indywidualne podejście do każdego realizowanego zadania.

Kancelaria Nieruchomości Bonum czuwa nad bezpieczeństwem na każdym etapie realizacji sprzedaży i wynajmu: mieszkania, domu, działki czy nieruchomości komercyjnej. Nasza Kancelaria posiada agentów nieruchomości z licencją zawodową, aktualne ubezpieczenie a przede wszystkim doświadczenie, które budujemy każdego dnia w naszej pracy .

I. PRZYJĘCIE NIERUCHOMOŚCI

1. Sprawdzenie stanu prawnego i faktycznego identyfikacja właściciela / współwłaścicieli

a) zapoznanie się z dokumentacją własnościową ,sposobem nabycia nieruchomości

b) wstępna kontrola zgodności co do zapisów w aktualnych rejestrach urzędowych

c) sprawdzenie ewentualnych obciążeń służebnościami, hipotekami i innymi uwarunkowaniami ,sprawdzenie ksiąg wieczystych

d) sprawdzenie ewentualnych zadłużeń wobec banków, dostawców mediów, podatków, opłat

e) określenie koniecznych dokumentów potrzebnych do zbycia, ewentualna pomoc w regulacji stanu prawnego

2. Doradztwo dotyczące procesu obrotu nieruchomościami

a) określenie realnej możliwej do uzyskania ceny sprzedaży, wynajmu nieruchomości lub ich części na podstawie panujących trendów i sytuacji rynkowej, oraz na podstawie porównania cen transakcyjnych w najbliższym rejonie, pomoc w uzyskaniu realnej kwoty sprzedaży

b) przedstawienie możliwych wariantów sprzedaży nieruchomości, przedstawienie wad i zalet, przedstawienie trendów na rynku nieruchomości

3. Zamówienie usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami – podpisanie umowy

a) określenie oferowanej/wywoławczej ceny nieruchomości

b) określenie czasu i terminu możliwej sprzedaży nieruchomości

c) zakresu obowiązków i czynności wykonywanych przez pośrednika, wysokości wynagrodzenia

d) pomoc w zdobyciu, odtworzeniu dokumentów własnościowych

e) zinwentaryzowanie obiektu w terenie, podczas oględzin nieruchomości

f) możliwość organizacji podziału działki, pomiarów geodezyjnych, rozgraniczeń

g) sporządzenie opisu nieruchomości zgodny z księga wieczystą h) sporządzenie dokumentacji zdjęciowej, wykonanie filmu , zdjęć z drona

i) możliwość przekazania kluczy do nieruchomości w celu oprowadzania potencjalnych klientów 7 dni w tygodniu , dostosowując się do klienta i jego dyspozycyjności

II. OFEROWANIE NIERUCHOMOŚCI1. Określenie sposobu reklamy – promocji nieruchomości

a) opracowanie oferty w wyjątkowo atrakcyjny sposób ,bazując na rzetelnym opisie

b) określenie sposobów i formy reklamy nieruchomości ,współpraca z 18 portalami

c) sporządzenie opisu nieruchomości, otoczenia

d) sesja zdjęciowa wnętrza, zdjęcia z drona, obróbka graficzna zdjęć

e) zamówienie miejsc reklamowych w różnych mediach f) wykonanie materiałów reklamowych, możliwość ulokowania banneru

g) publikacja, ogłaszanie nieruchomości2. Obsługa klientów popytowych – poszukujących nieruchomości

a) udzielanie informacji ustnych, telefonicznych, pisemnych

b) ocena wiarygodności zainteresowanego i jego możliwości finansowych

c) wyjazdy w teren, jeśli klient nie może dojechać organizujmy transport d) prezentacje nieruchomości

e) aranżowanie spotkań z właścicielem w celu negocjacji ceny jeśli taka istnieje

f) przedstawienie możliwości kredytowych, współpracujemy z doradca kredytowym

g) wyjaśnienie możliwości i formy nabycia praw do nieruchomości, współpracujemy z notariuszem h) negocjacje, określenie warunków i sposobu nabycia, zabezpieczeń, pomoc w nawiązaniu porozumienia, pomoc w ustaleniu dogodnego terminu u notariusza

III. SPRZEDAŻ / WYNAJEM NIERUCHOMOŚCI1.

Umowy

a) zgromadzenie potrzebnych dokumentów

b) pomoc w ustaleniu warunków umowy a także jej stworzenie (umowa przedwstępna, warunkowa, przyrzeczenia) umowa rezerwacyjna , umowa najmu okazjonalnego.

c) rezerwacja terminu w kancelarii notarialnej, omówienie sprzedaży nieruchomości z notariuszem

d) uczestnictwo przy sporządzaniu umowy notarialnej, dopilnowanie ustalonych warunków, jesteśmy u notariusza razem z klientem

2. Przekazanie nieruchomości

a) przekazanie nieruchomości nowemu właścicielowi, sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego

Jesteśmy obecni przez cały proces sprzedaży . Zapraszamy do kontaktu Bonum Kancelaria Nieruchomości ul. Armii Krajowej 1 57 -200 Ząbkowice Śląskie tel 577 283 109